Nr Sprawy Pp.ZP.3410/12/08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro

 

 

Zamawiający

Gmina Słubice

Ul. Płocka 32

09-533 Słubice, woj. mazowieckie

tel/fax 024-2778210

Ogólny adres internetowy zamawiającego ugslubice.big.org.pl.

Przedmiot zamówienia: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Rodzaj zamówienia: dostawy

Wspólny Słownik Zamówień CPV 29.52.26.00-0

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do dnia 19 grudnia 2007 roku

Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.       są uprawnieni do wstępowania w obrocie prawym, zgodnie z wymogami ustawowymi zakresie objętym niniejszym zamówieniem,

2.       posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia

3.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia

4.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy)

5.       spełniają wymagania techniczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ

6.       Zamawiający ponadto zastrzega sobie spełnienie przez oferenta warunku transportu zakupionej ładowarko-koparki do siedziby Zamawiającego.

O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U .Nr 87 poz.605)

Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzanie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty :

1         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp

2         aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wstawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4         aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem  składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5         spełnienie minimalnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ

6         wykaz punktów serwisowych na terenie kraju.

Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

Cena      100 %

Informacje administracyjne:

1         Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: ugslubice.bip.org.pl.

2         Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł

3         Nie przewiduję się zawarcia umowy ramowej

4         Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania

5         Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska - tel 0242778974, fax 0242778210

6         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Termin składania ofert :  26 listopada 2007 roku do godziny 1200 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul Płocka 32,  09-533 Słubice

Termin otwarcia ofert: 26 listopada 2007 roku do godziny 1300 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice, ul. Płocka 32    09-533 Słubice

Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

 

 

 Dokumenty przetargowe do pobrania

1.   Specyfikacja + umowa

2.   Oferta – załącznik Nr 1 do SIWZ

3.   Wykaz parametrów techniczno – eksploatacyjnych – załącznik Nr 2 do SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Przemyłska Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-11-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-15 17:32:07
  • Liczba odsłon: 404
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2783823]

przewiń do góry