OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/9/09

.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1)  NAZWA I ADRES:

GMINA SŁUBICE

09-533 SŁUBICE UL. PŁOCKA 32

pow. płocki, woj. mazowieckie

adres strony internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i działalność kulturalną – Etap II – WYPOSAŻENIE OBIEKTU – dostawa i montaż sprzętu komputerowego,
m.in. zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, monitorów LCD oraz urządzenia wielofunkcyjnego laserowego i urządzeń sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl.

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień:

30213000-5– komputery osobiste
30232110-8– drukarki laserowe
32420000-3– urządzenia sieciowe
30231300-0 – monitory ekranowe
48310000-4– pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48760000-3– pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48620000-0 – systemy operacyjne
30216130-6 – czytniki kodu kreskowego
38652100-1 - projektory

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

         Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. pPzedstawią wykaz wykonanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej jednej takiej usługi o wartości min. 100 000 zł netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 a-d, zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1, 3, 4. Ocena warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2. Za posiadanie należytego doświadczenia będzie uznawane wykonanie co najmniej jednej dostawą odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000 zł netto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zmawiający nie wymaga, by zamówienie wskazane w pkt 1-3 było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 jeżeli wykonał i dostarczył minimum jeden typ urządzeń objętych niniejszym zamówieniem za kwotę określoną powyżej.

·       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp, wg  Zał. Nr 4 do SIWZ. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymaganych w specyfikacji technicznej sprzętu certyfikatów, zaświadczeń o spełnianiu określonych norm. Specyfikację techniczną stanowią załączniki nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. W zakresie przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać opis-informację o oferowanym sprzęcie z podaniem producenta, modelu, oznaczeń a także specyfikacje techniczną oferowanego modelu potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań określonych w specyfikacji technicznej  sprzętu zamieszczonej przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Słubice

09-533 Słubice ul. Płocka 32 pow. płocki, woj. mazowieckie

IV.3.4) Termin składania ofert: 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice 09-533 Słubice ul. Płocka 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Słubice – sala konferencyjna w dniu 5 czerwca 2009 roku o godzinie 930

IV.3.7) Kryteria wyboru: Cena 100%.

IV.3.8) Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

IV.3.9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej.

IV.3.10) Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

IV.3.11) Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.3.12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

a)       w sprawach procedury przetargowej: Barbara Górska tel. 024-2778974

b)       w sprawach merytorycznych: Artur Bedyk tel. 024-2778063

IV.3.13. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie zamówień publicznych w dniu 25.05.2009r. Nr 165322-2009

                                                                                                                         Zamawiający

                                                                                                               Wójt Gminy Słubice

                                                                                                                    Józef Walewski

DOKUMENTY DO POBRANIA

1. SIWZ

2. Załącznik Nr 2 do SIWZ

3. Wzór umowy

4. Specyfikacja techniczna komputera stacjonarnego nr 1

5. Specyfikacja techniczna komputera stacjonarnego nr 2.

6. Specyfikacja techniczna monitora LCD

7. Specyfikacja techniczna urządzenia wielofunkcyjnego laserowego

8. Specyfikacja techniczna urządzenia sieciowego

9. Specyfikacja techniczma czytnika kodów

10. Specyfikacja techniczna projektora

11.Kosztorys ofertowy

 

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-06-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Renata Przyłoga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-09 10:32:39
  • Liczba odsłon: 398
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2782105]

przewiń do góry