Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/11/09                 

                      OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice , ul. Płocka  32,   tel (024) 277 89 74 ,

 fax (024) 277 82 10,  e-mail: ugslubice@plocman.pl

2.Przedmiot zamówienia: 

REMONT POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŚWINIARACH,

 gm. Słubice  pow. płocki, woj. mazowieckie”

w tym :

§  Roboty budowlane; roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty tynkarskie, gładzie gipsowe, malowanie emulsyjne , posadzki z okładziną gress, posadzki z wykładziną Tarket”Granit” , wymiana stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej , okładziny ścian - glazura, nadlewki biegów klatek schodowych wraz z okładziną z płytek gress , wymiana podokienników betonowych na PCV, osłony na grzejniki, wymiana balustrady schodowej na stalową  kwasoodporną,

§  Instalacje sanitarne : wymiana grzejników centralnego ogrzewania,

                                                                                 

3. Termin realizacji zamówienia:  01.07. 2009 r.  do  20.08.2009 r.

4.Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień – Kod CPV : 45.21.45.00-2;

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji      elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

9. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną.

2. posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach, w tym: kierownika budowy o uprawnieniach w specjalności budowlanej i kierowników robót z uprawnieniami w zakresie budowy dróg, legitymujących się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców.

3. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.

4. udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze  36 m.-cy, licząc od dnia odbioru tych prac.

5. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (obiekty użyteczności publicznej). Zrealizowane roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokóły odbioru). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców. 

10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób:

-    za wykonanie większej ilości zadań, obejmujących wykonanie obiektów dróg, ponad wymagane minimum 3, zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie.

W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.

11. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu,(obiekty użyteczności publicznej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót.

c) 1.wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy/Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt. F1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym- zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru zał. nr 1.

e) deklarację dotyczącą  oferowanego okresu gwarancji.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 11.A. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

12. Wadium: Zamawiający   będzie wymagał wpłaty wadium w kwocie:  6.000,00 PLN

13. Kryteria oceny ofert:  cena 100%.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami, wymienionymi w pkt. 11 ogłoszenia, w zamkniętej i oznakowanej kopercie: 02.06.2009 r., godz. 10:00,  w sekretariacie  Urzędu Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32

16. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5.

17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami –  Barbara Górska, tel.

      (024) 277 89 74, fax: (024) 277 82 10

18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu   22.05.2009 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                    dnia  22.05.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                 dnia  .....06.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia  22.05.2009 r.  

                                                                                                                                 

                                                                                                              Załącznik nr 1

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WYMOGÓW OKREŚLONYCH W ART. 22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH ORAZ O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

Oświadczam, że:

- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych

....................dnia .........................................

                                                                   .........................................................

                                                                              (imię i nazwisko)

                                                            podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

INFORMACJA O WYKLUCZENIU WYKONAWCY

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-07-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Renata Przyłoga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-01 17:07:19
  • Liczba odsłon: 802
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2782191]

przewiń do góry