OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/8/09

.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1)  NAZWA I ADRES:

GMINA SŁUBICE

09-533 SŁUBICE UL. PŁOCKA 32

pow. płocki, woj. mazowieckie

adres strony internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i działalność kulturalną – Etap II – WYPOSAŻENIE OBIEKTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia, których szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl.

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi) wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

         Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp oraz przedstawią wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, (co najmniej jednej takiej usługi o wartości min. 130000 zł netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykazu wykonanych usług wykonania mebli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 Pzp; polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów:1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych usług wykonania mebli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp; 4. polisy, a  w  przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Słubice

09-533 Słubice ul. Płocka 32 pow. płocki, woj. mazowieckie

IV.3.4) Termin składania ofert: 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice 09-533 Słubice ul. Płocka 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Słubice – sala konferencyjna w dniu 12 maja 2009 roku o godzinie 930

IV.3.7) Kryteria wyboru: Cena 100%.

IV.3.8) Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

IV.3.9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

IV.3.10) Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

IV.3.11) Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.3.12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

a)       w sprawach procedury przetargowej: Barbara Górska tel. 024-2778974

b)       w sprawach merytorycznych: Artur Bedyk tel. 024-2778063

IV.3.13. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie zamówień publicznych w dniu 28.04.2009r. Nr 123610-2009

                                                                                         Zamawiający

                                                                                         Wójt Gminy Słubice

                                                                                         Józef Walewski

 

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 5

Załacznik Nr 6 - przedmiar

Zagospodarowanie

 

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW

 

ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT

 

OGŁOSZENIE O ODRZUCENIU OFERT

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2781346]

przewiń do góry