Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych

 

 

Pp.ZP.341/12/08

 

 

1.       Zamawiający:        Gmina Słubice,

                                    09-533 Słubice, ul.Płocka 32,pow. płocki, woj. mazowieckie

                                    tel. (024) 2778056, (024) 2778974 , fax (024) 2778210,

                                    e-mail: ugslubice@plocman.pl

2.       Zamówienie publiczne dokonywane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.       Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych.

4.       Zakres zamówienia: zamówieniem objęte są dostawy oleju opałowego do celów grzewczych budynków znajdujących się na terenie działania Zamawiającego tj.:

1)       Urzędu Gminy Słubice

2)       Szkoły Podstawowej w Piotrkówku

3)       Szkoły Podstawowej w Świniarach

4)       Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Słubicach

5)       Domu nauczyciela w Słubicach

6)       Gminnej Biblioteki Publicznej

Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu powyżej 55°C o następujących parametrach:

-          lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C nie większa niż 6,00mm2/s

-          zawartość siarki nie większa niż 0,10% m/m

-          zawartość wody nie większa niż 200mg/kg

-          całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg

-          wartość opałowa nie większa niż 42,6MJ/kg

-          skład frakcyjny:

·         do 250°C destyluje się nie więcej niż 65%/V/V

·         do 350°C destyluje się nie więcej niż 85%/V/V

-          pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m

-          pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m

Kod CPV 231220008

Szacunkowa wielkość zamówienia w ciągu roku 132.000 litrów (ogółem 264.000 litrów).

5.       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl., może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście lub listownie. Cena SIWZ – 30 zł.

6.       Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.

7.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

8.       Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

9.       Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

11.    Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1)         posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.

2)          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

3)         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł.

4)         O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być wystawiane (Dz. U. Nr 188 poz.1155).

 

12.    Dokumenty jakie Wykonawca winien złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)         aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2)         koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej  w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,

3)         oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

4)         wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

5)         oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,

6)         polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł,

7)         świadectwo jakości ofertowych dostaw będących przedmiotem zamówienia,

8)         dokument informujący o cenie dnia podyktowanej przez producenta przyjętej do kalkulacji ceny dostaw (23 grudnia 2008 roku)

9)         formularz oferty z wykorzystaniem załącznika Nr 1 do SIWZ.

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.

13.    Miejsce i termin składania ofert :

Urząd Gminy Słubice ul. Płocka 32  09-533 Słubice – sekretariat, do dnia 29 grudnia 2008 roku do godziny 900

14.    Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Słubice ul. Płocka 32  09-533 Słubice – sala konferencyjna - 29 grudnia 2008 roku o godz. 930

15.    Kryterium wyboru – cena 100%.

16.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

17.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.    Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

19.    Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

20.    Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. 0242778974.

21.    Ogłoszenie opublikowano w BZP.

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2. Oferta

3. Umowa

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-12-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-16 13:54:04
  • Liczba odsłon: 156

[Liczba odsłon: 2781350]

przewiń do góry