OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Grabowiec-Studzieniec z nawierzchni żwirowej na bitumiczną, na długości 370 mb, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32,  tel. (024) 277 – 89 – 74,

tel./ fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl

1.       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr  (024)277–82–10, cena SIWZ – 30 zł.

2.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w elementy:

-          podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm                                                   -    1.443,00 m2     

-          nawierzchnia z mieszanek min.-asfaltowych gr. 5 cm (w. wiążąca)                -    1.429,90 m2  

-          j.w. lecz gr. 3 cm (warstwa ścieralna)                                                              -    1.356,50 m2

-          montaż przepustu p/drogą o śr. 40 cm                                                        -            9,0 mb

-          wyrównanie poboczy pospółką                                                                        -         83,25 m3  

-          oznakowanie drogi                                                                                             -             14 szt.     

-    montaż studzienki typu „ACO” z przykanalikiem                                              -    1 szt. /4,5 m

  Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.11.2008 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

    do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

    upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością 

    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 - sekretariat, do dnia: 2008 – 11 –12 , do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32, w dniu: 2008 – 11 – 12,  o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

      fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

      otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska –  tel.

      (024) 277 – 89 – 74 ,  fax (024) 277 – 82 – 10.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 21.10.2008 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                  dnia   21.10.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                             dnia   12.11.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl  dnia   21.10.2008 r.

 

 

Dokumenty do pobrania:

Książka przedmiarów

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Projekt budowlano - wykonawczy

Odpowiedź na zapytanie do SIWZ

Projekt stałej organizacji ruchu

Korytko do ACODRAIN

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-11-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-07 16:07:33
  • Liczba odsłon: 687
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2782103]

przewiń do góry