OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

Przedmiot zamówienia: Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, przy ul. Płockiej 30, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32,  tel. (024) 277 – 89 – 74,

tel./ fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl

1.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr  (024)277–82–10, cena SIWZ – 30 zł.

2.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu na budynku Szkoły Podstawowej, obejmujących n/w elementy:

-         roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego                                                         -     699,06 m2     

-         roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich                                                        -     118,55 m2  

-         demontaż wpustów dachowych                                                                        -            4 kpl.

-         wywóz i utylizacja papy z rozbiórki                                                                   -       10,50 m3  

-         pokrycie dachu papą zgrzewalną x2 (podkładowa + nawierzchniowa)            -     699,06 m2     

-    montaż obróbek blacharskich                                                                           -     118,55 m2  

-    montaż wpustów dachowych podgrzewanych                                                  -            4 kpl.

                 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45261210-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2008 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 60 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

    do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

    upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością 

    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 - sekretariat, do dnia: 2008 – 09 –04 , do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32, w dniu: 2008 – 09 – 04,  o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

      fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

      otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska –  tel.

      (024) 277 – 89 – 74 ,  fax (024) 277 – 82 – 10.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 14.08.2008 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                            dnia  14.08.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                             dnia   ....09.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl                    dnia  14.08.2008 r.

 

Odpowiedź na zapytanie

 

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja+formularz ofertowy +umowa+oświadczenie o spełnianiu wymogów

Przedmiar

 

 

Słubice, dnia 15 września 2008 r.

 

 

 

Gmina Słubice

ul. Płocka 32

09-533 Słubice

 

Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/7/08

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego przedmiotem którego jest „Remont dachu na budynku

Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach przy ul. Płockiej 30 gm. pow. płocki woj. mazowieckie”

 

 

Zawiadamiam, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, prowadzone postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach przy ul. Płockiej 30 gm. pow. płocki woj. mazowieckie” zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie doprecyzował rodzaju materiałów budowlanych, jakie mają być użyte do wykonania remontu dachu obiektu a tym samym w założonych ofertach Wykonawcy uwzględnili materiały budowlane o różnych parametrach jakościowych.

Wobec powyższego Zamawiający nie może dokonać oceny i porównania założonych ofert oraz dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

 

Otrzymują:

1.          Wykonawcy

2.          strona internetowa www.ugslubice.bip.org.pl.

3.          tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Słubice

4.          a/a

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-09-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-15 14:29:40
  • Liczba odsłon: 602
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2782134]

przewiń do góry